Louise beskriver seg selv som innovatør, hjernenørd og fremtidsforsker. Louise har de siste 9 årene reist verden rundt for å finne ut hva som kjennetegner verdens mest innovative virksomheter. Hun har i tillegg jobbet som Kreativ sjef i Innovation Lab i 8 år, og er i dag Creative Advisor i tenketanken DareDisrupt.
Johan Svensson
Johan er en meget dyktig digital strateg og kjent som en av Sveriges beste foredragsholdere innenfor sine fagfelt.
Han har bakgrunn fra ledende roller i svenske mediebedrifter som MTG, Stampen og Berghs School of Communication, som de siste årene har blitt kåret til verdens beste reklameskole.
I 2008 grunnla Johan et av de aller første svenske co-working nettverkene, Borneo, og siden 2011 har du kunnet følge hans tanker om @digitalinnsikt på ExploreCurate.com.
I dag jobber han som sjef for forretningsutvikling og digital innovasjon i mediekonsernet LRF Media.
Ida Pernille Hatlebrekke
Ida er en uredd bergenser som tror på magien som skjer når innovative ideer møter engasjerende kommunikasjon. Ida er CEO i Folk Oslo, som er et problemverksted hvor mennesker og virksomheter møtes for å løse samfunnsutfordringer ved å utvikle produkter og selskaper i fellesskap. Hun har tidligere jobbet som rådgiver i Trigger hvor hun jobbet med noen av Norges ledende virksomheter fra DNB til Kari Traa, NAF, Mills og Ikea. For disse og en rekke andre bedrifter har hun bidratt til å skape gode kommunikasjonsløsninger og strategiske løft.
Christoffer Omberg og Marius Røed Wang
Disse gutta tør virkelig å satse og har på veldig kort tid bygget opp Oslo Business Forum til å bli en suksess. De har tidligere hatt Alex Ferguson, Garry Kasparov, Richard Quest, Randi Zuckerberg og ikke minst Gary Vaynerchuk som foredragsholdere på OBF. Nå har de fått napp hos Barack Obama
Henrik Langeland
Henrik Langeland er forfatter av romaner og sakprosabøker. Han har en doktorgrad i litteraturvitenskap fra Universitetet i Oslo og debuterte som forfatter i år 2000. Langeland har skrevet en rekke kjente bøker, blant annet Wonderboy (2003), Francis Meyers lidenskap (2007), Verdensmestrene (2010) og Fyrsten (2013).
Jan Grønbech
Jan var med å etablere Google sitt Norgeskontor allerede i 2005 og har siden den gang vært Country Director for Google Norway. Han har mer enn 20 års erfaring innen digital markedsføring og har tidligere blant annet startet DoubleClick Norway, som på det tidspunktet utgjorde verdens største annonsenettverk. Jan var også en av grunnleggerne av INMA. I dag innehar han, i tillegg til sin jobb i Google, en rekke styreverv i større norske bedrifter og organisasjoner og er en av Norges mest etterspurte foredragsholdere innen sitt fagfelt.
Chris Baldwin
Chris Baldwin is the founder & CEO of 10xDigital.nl – a global strategic innovation partner catalyzing the growth of agencies & brands. He is also a keynote speaker on topics of digital transformation, innovation and building awesome customer relationships. Chris has served on the boards of numerous media and digital agencies including IPG Mediabrands, worked for major International brands and his digital marketing experience predates Google. He holds a doctorate in medicine and biotechnology and is the founder of numerous startups and strategic advisor to numerous agencies and organizational scaleups. You can find out more about Chris at www.ChrisBaldwin.nl
Silje Sigurdsen
Silje Sigurdsen er utdannet kunsthistoriker ved Universitetet i Bergen og København Universitet, og driver i dag videobloggen Kunzt – Skandinavias første videoblogg om kunst og kunstfeltet.
Silje har laget innhold til en rekke medier i Norge, blant annet tidligere som kunstanmelder for Bergens Tidende og Aftenposten. August 2017 vant Silje Arne Hestenes Journalistpris for arbeidet med Kunzt og kunstanmeldelsene hun i sin tid laget i videoformat for Bergens Tidende og Aftenposten.