phone +47 90086888   email Eirik.Berge@possibility.no

Foredrag Digitaldagen 2017:

 

Christine Calvert, Tekstdoktoren

Ti tips til godt innhold i 2018

Etter stormende jubel i fjor (som bare vi i Bergen kan få til), måtte Norges eneste tekstdoktor tilbake til oss på Digitaldagen! Med glede, humor og faglig tyngde deler Christine Calvert matnyttige og konkrete tips til hva du og dine kan gjøre for å skape knallgodt innhold. Bli med på dette foredraget, og blås liv i tastaturet ditt!

Foredrag pdf: Ti tips til godt innhold i 2018

 

Geir Inge Lunde, PwC

Digital kommunikasjon sett i sammenheng med delingsøkonomi, desentralisering og energi

I dette foredraget vil Geir Inge Lunde løfte blikket og se på hva digitalisering, nettverk og datakraft skaper av kommunikasjon, kollektiv innovasjon og muligheter.

Foredrag pdf: Digital kommunikasjon sett i sammenheng med delingsøkonomi, desentralisering og energi

 

Marie Brudevold, Snapchat-spesialist Gjensidige

Hvordan snappe til seg kunder?

Gjensidige sin vekter har klart å tiltrekke seg noen tusen øyne på Snapchat, gjennom kreativ formidling av knusktørr forsikringsprat. Hva er det som gjør at unge vil følge et forsikringsselskap? Gjennom eksempler og konkrete tips håper Marie å inspirere til hvordan du som bedrift kan utnytte kanalen på best mulig måte.

Foredrag pdf: Hvordan snappe til seg kunder?

 

Jo Hjelle, Historieforteller ig videograf Ærlig talt

Så lett kan video være

Historiefortelleren og videografen Jo Hjelle, med solid bakgrunn fra både NRK og Bergens Tidende, gir oss sine beste videotips. Jo mener mobiltelefonen er det riktige verktøyet når du skal ta dine første skritt ut i videoverden. Kameraet er mer enn godt nok i de fleste situasjoner og dessuten finnes et mylder av apper som hjelper deg å lage opptakene dine om til flotte videoer. Og ikke minst: Det er et kamera du behersker. Du trenger ikke ringe dyre videofolk hver gang du har noe å fortelle. Du klarer fint å lage enkle og effektive videoer selv.

Foredrag pdf: Så lett kan video være

 

Lise Jæger, daglig leder Kalibrert og vinner av konkurransen De nye bergenske stemmene

Hvordan skape verdi gjennom generering av leads?

Leadsgenerering gir mange selskaper en økende verdi da det blir tyngre og tyngre å drive tradisjonelt salg. Vi viser noen prinsipper innen digital markedsføring som resulterer i verdifulle leads for din bedrift.

Doredrag pdf: Hvordan skape verdi gjennom generering av leads?

 

Mikael Lemberg, Director of Product Ecosystem

Optimizing the customer journey

Social media have fundamentally changed the way people interact with brands. Today, your Facebook page will most likely get much more attention than your website, and customers expect real-time responses to service requests whether they are wall posts, tweets or direct messages.

So how do you build a business around these new circumstances? In his talk, Mikael will show you what the present and the future holds in store for business on social media - and suggest tactics to gather customer intelligence, build rich profiles and tailor customer journeys for each individual based on these insights.

Foredrag pdf: Optimizing the customer journey

 

Svein Roger Selle, viseadministrerende direktør og partner Geelmuyden Kiese Gruppen

Plug into society

Geelmuyden Kiese jobber med 4 av de 10 sterkeste merkene på YouGov BrandIndex, og er spesialister på samfunnskommunikasjon. I dette foredraget forteller Selle hvordan GK jobber med sine kunder for at de skal bli sett, likt og få viljen sin.

 

 

Pontus Staunstrup, digital strateg og ekspert innen content marketing

Vad du behöver för att lyckas med B2B content marketing

För att nå fram till dina kunder idag måste du ge dem värdefullt innehåll, som hjälper dem att bli bättre. Därför har content marketing blivit en avgörande del av många B2B-företags marknadsföring. Men vad behövs för att lyckas idag? Pontus Staunstrup ger dig konkreta tips och exempel på vad som krävs för framgångsrik B2B content marketing.

Foredrag pdf: Vad du behöver för att lyckas med B2B content marketing

 

Trond Lyngbø, senior SEO Consultant & Grunnlegger Search Planet AS

Hvordan arbeide med SEO i dag, i morgen og i fremtiden

Etter dette foredraget vil du sitte igjen med en grunnleggende god forståelse for hvordan dagens SEO-landskap ser ut. Du vil bli bedre i stand til å forberede deg på det som kommer i fremtiden. Du vil få innsikt i kritiske detaljer og informasjon som du behøver å kjenne til for å lykkes med å skape høy effekt og langvarige resultater. Du vil forstå hva ditt neste trekk bør være, og hvordan du bør prioritere.

Foredrag pdf: Hvordan arbeide med SEO i dag, i morgen og i fremtiden

 

Per Håkon Fasting, konserndirektør annonse/EVP Advertising Schibsted

Marketing - vi ser litt inn i fremtiden

Hva vil påvirke måten vi driver markedsføring på i de neste 5 årene? Blir det lettere eller vanskeligere å bygge merkevarer?

Foredrag pdf: Marketing – vi ser litt inn i fremtiden